MENU

Aduan Awam

Takrif :

Pengaduan orang ramai mengenai ketidakpuasan mereka terhadap sebarang tindakan pentadbiran dan perkhidmatan majlis Perbandaran Kulim yang dirasai tidak diambil perhatian, tidak mematuhi undang-undang dan peraturan yang sedia ada, termasuk salah laku, penyelewengan, salah guna kuasa, salah tadbir dan sebagainya. pengaduan-pengaduan awam meliputi semua aspek pentadbiran MPKK  kecuali perkara-perkara yang berkaitan dengan dasar.

Unit Aduan,
Majlis Perbandaran Kulim,
No 1 Lebuh Bandar 2,
Bandar Putra,  09000 Kulim Kedah

  1. Datang Sendiri  : Kaunter Unit Aduan, Majlis Perbandaran Kulim
  2. Telefon : 04-4325225
  3. Surat :
  4. Faks : 04-4325229
  5. Laman Web MPKK :  http://mpkk.gov.my
  6. (Untuk akses ke sistem aduan ini anda perlu memohon dahulu katanama dan katalaluan daripada Pegawai Sistem Maklumat. Ini untuk mengelakkan sebarang bentuk "spamming" berlaku.)

  7. Tol Free : 1-800-88-0428
  8. e-aduan : http://e-aduan.mpkk.gov.my/
Kemaskini Terakhir: Khamis, 22 Jun 2017 - 9:41am