Aduan Awam
Takrif :
Pengaduan orang ramai mengenai ketidakpuasan mereka terhadap sebarang tindakan pentadbiran dan perkhidmatan majlis Perbandaran Kulim yang dirasai tidak diambil perhatian, tidak mematuhi undang-undang dan peraturan yang sedia ada, termasuk salah laku, penyelewengan, salah guna kuasa, salah tadbir dan sebagainya. pengaduan-pengaduan awam meliputi semua aspek pentadbiran MPKK kecuali perkara-perkara yang berkaitan dengan dasar.
Unit Aduan,
Majlis Perbandaran Kulim,
No 1 Lebuh Bandar 2,
Bandar Putra, 09000 Kulim Kedah
- Datang Sendiri : Kaunter Unit Aduan, Majlis Perbandaran Kulim
- Telefon : 04-4325225
- Surat :
- Faks : 04-4325229
- Laman Web MPKK : http://mpkk.gov.my
- Tol Free : 1-800-88-0428
- e-aduan : http://e-aduan.mpkk.gov.my/
(Untuk akses ke sistem aduan ini anda perlu memohon dahulu katanama dan katalaluan daripada Pegawai Sistem Maklumat. Ini untuk mengelakkan sebarang bentuk "spamming" berlaku.)